امام حسن عسکری علیہ السلام کے پندونصائح حکم اورمواعظ میں سے چند نمونہ یہ ہیں:
۱ ۔ دوبہترین عادتیں یہ ہیں کہ اللہ پرایمان رکھے اورلوگوں کوفائدے پہنچائے۔
۲ ۔ اچھوں کودوست رکھنے میں ثواب ہے۔
۳ ۔ تواضع اورفروتنی یہ ہے کہ جب کسی کے پاس سے گزرے توسلام کرے اورمجلس میں معمولی جگہ بیٹھے۔
۴ ۔بلاوجہ ہنسنا جہالت کی دلیل ہے۔
۵ ۔پڑوسیوں کی نیکی کوچھپانا، اوربرائیوں کواچھالناہرشخص کے لیے کمرتوڑدینے والی مصیمقام شیعان علی علیہ السلام روز محشر : : : : : :سلیمان دیلمی کا کہنا ہے: میں امام صادق علیہ السلام کی خدمت میں تھا کہ ابو بصیر سانس پھولے ہوئے وارد خانہ ہوئے جب بیٹھ گئے امام صادق علیہ السلام نے فرمایا: کیوں سانس پھولی ہے؟عرض کیا : اے فرزند رسول ! میرا سن زیادہ ہو گیا ہے دماغ کی ہڈیاں کمزور ہو گئی ہیں اور موت اب نزدیک ہے اس حال میں کہ مجھے نہیں معلوم آخرت میں میرا کیا انجام ولایت علی صلوات اللہ علیہ”ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ (ﺹ) ﮐﺎ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﮬﮯ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻋﻠﯽ (ص) ﻧﮧ ﮬﻮﺗﮯ ﺗﻮ ﺧﺪﺍ ﮐﯽ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﻧﮧ ﮬﻮﺳﮑﺘﯽ ﻧﮧ ﺍﺳﮑﯽ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮬﻮﺗﯽ ﻧﮧ ﺛﻮﺍﺏ ﻭ ﻋﺬﺍﺏ – ﻋﻠﯽ ﺍﻭﺭ ﺧﺪﺍ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﮐﻮﺋﯽ ﭘﺮﺩﮦ ﺣﺎﺋﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﮬﻮﺳﮑﺘﺎ ﻭﮦ ﺧﻮﺩ ﺧﺪﺍ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮑﯽ ﻣﺨﻠﻮﻕ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﭘﺮﺩﮦ ﮬﯿﮟ – ﺧﺪﺍ ﻧﮯ ﺟﺴﮑﺎ ﺩﻝ ﭘﺎﮎ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﺎ ﺟﻦ ﮬﻮ ﯾﺎ ﺍﻧﺲ ﺍﺳﮯ ﻭﻻﯾﺖ ﻋﻠﯽ (ص) ﮐﯽ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﮐﺮﺍﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺟﺴﮑﮯ ﺩﻝ ﮐﻮ ﺍﻧﺪﮬﺎ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﺎ ﺍﺳﮯ ﺍﻧﮑﯽ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺳﮯ ﻣﺤﺮﻭﻡ ﺭﮐﮭﺎ- ﺍﺱ ﺧﺪﺍ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ﺟﺴﮑﮯ ﻗﺒﻀۂ ﻗﺪﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﻣﯿﺮﯼ ﺟﺎﻥ ﮬﮯ ﺁﺩﻡ ﮐﯽ ﺧﻠﻘﻌﺖ ﭘﮭﺮ ﺍﻧﮑﯽ ﺗﻮﺑﮧ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﻧﮯ ﻭ ﺟﻨﺖ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﺳﺒﺐ ﻣﯿﺮﯼ ﻧﺒﻮﺕ ﺍﻭﺭ ﻭﻻﯾﺖ ﻋﻠﯽ (ص) ﮐﺎ ﺍﻗﺮﺍﺭ ﮬﮯ – ﺍﺳﮑﯽ ﺫﺍﺕ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ﺟﺴﮑﮯ ﻗﺒﻀۂ ﻗﺪﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﻣﯿﺮﯼ ﺟﺎﻥ ﮬﮯ ﺍﺑﺮﺍﮬﯿﻢ (ص) ﮐﺎ ﻣﻠﮑﻮﺕ ﺯﻣﯿﻦ ﻭ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﮐﺎ ﻧﻈﺎﺭﮦ ﮐﺮﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﺧﻠﯿﻞ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﺧﻄﺎﺏ ﻋﻄﺎ ﮬﻮﻧﺎ ﻣﯿﺮﯼ ﻧﺒﻮﺕ ﺍﻭﺭ ﻋﻠﯽ (ص) ﮐﯽ ﻭﻻﯾﺖ ﮐﮯ ﺍﻗﺮﺍﺭ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺗﮭﺎ – ﺍﺳﮑﯽ ﻗﺴﻢ ﺟﺴﮑﮯ ﻗﺒﻀﮧ ﻣﯿﮟ ﻣﯿﺮﯼ ﺟﺎﻥ ﮬﮯ ﺧﺪﺍ ﮐﺎ ﻣﻮﺳﯽ ﻭ ﻋﯿﺴﯽ ﮐﻮ ﻋﺎﻟﻤﯿﻦ ﮐﯿﻠﮱ ﻧﺸﺎﻧﯽ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﺮﻧﺎ ﻣﯿﺮﯼ ﻧﺒﻮﺕ ﺍﻭﺭ ﻋﻠﯽ (ص) ﮐﯽ ﻭﻻﯾﺖ ﮐﮯ ﺍﻗﺮﺍﺭ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﮬﮯ – ﺍﺱ ﺫﺍﺕ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ﺟﺴﮑﮯ ﻗﺒﻀﮧ ﻣﯿﮟ ﻣﯿﺮﯼ ﺟﺎﻥ ﮬﮯ ﻣﺨﻠﻮﻕ ، ﺧﺪﺍ ﮐﯽ ﺗﻮﺟﮧ ﮐﮯ ﻗﺎﺑﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﮕﺮ ﺧﺪﺍ ﮐﯽ ﻋﺒﺪﯾﺖ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﮮ ﺑﻌﺪ ﻋﻠﯽ ﺍﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﻃﺎﻟﺐ ﮐﯽ ﻭﻻﯾﺖ ﮐﮯ ﺍﻗﺮﺍﺭ ﺳﮯ.ﺣﻮﺍﻟﮧ: ﺑﺤﺎﺭ ﺍﻷﻧﻮﺍﺭ – ﺍﻟﻌﻼﻣﺔ ﺍﻟﻤﺠﻠﺴﻲ – ﺝ ٤٠ – ﺍﻟﺼﻔﺤﺔ ٩٦
شیعہ کا کلمہ لاالہ الااللہ محمد الرسول اللہ علی ولی اللہ وصی رسول اللہ وخلیفتہ بلا فصل یعنی ہم کلمہ میں تین گواہیاں دیتے ہیں۔ اللہ ایک ہے محمد (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اللہ کے رسول ہیں اور علی (ع) اللہ کے ولی اور وصی رسول (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم ) ہیں اور بغیر کسی فاصلہ کے رسول (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے خلیفہ ہیں۔
اب ہم ان تینوں گواہیوں پر قرآن سے صریح حکم ثابت کرتے ہیں۔
قرآن مجید پارہ نمبر 6 سورۃ المائدہ کی آیہ 55 میں ارشاد ہوتا ہے۔انما ولیکم اللہ و رسولہ والذین امنو الذین یقیمون الصلوۃ ویوتون الزکوۃ وھم راکعون
ترجمہ:۔ سوائے اس کے نہیں کہ تم لوگوں کا اللہ ولی ہے اور اس کا رسول(ص) اور وہ ایمان والے جو نماز کو قائم کرتے ہیں اور بحالتِ رکوع زکٰوۃ دیتے ہیں۔
اس آیت میں بھی تین گواہیاں بیان ہو رہی ہیں دو تو واضح ہیں تیسری مخفی ہے مگر اتنی مخفی بھی نہیں کہ صاحبِ عقل انسان کو سمجھ نہ آئے اب ذرا اہلِ سنت کی درج ذیل کتب میں ملاحظہ فرمائیں کہ یہ آیت دراصل حضرت علی علیہ اسلام کی شان میں نازل ہوئی۔
1:۔ تفسیر جامع البیان ابنِ جریر طبری مطبوعہ دارالمعارف مصر جلد 10 صفحہ 225
2:۔ تفسیر حافظ ابنِ کثیر دمشقی مطبوعہ مصر جلد 3 صفحہ 329
3:۔ تفسیرِ خازن مطبوعہ مصر جلد اول صفحہ 506
4:۔ تفسیر درمنثور سیوطی مطبوعہ مصر جلد 2 صفحہ 293
5:۔ تفسیرِ حسینی (فارسی) مطبوعہ نولکشور لکھنو جلد اول صفحہ 150
6:۔ تفسیرِ قادری (اردو ترجمہ تفسیر حسینی) مکتبہ مصطفائی کشمیری بازار لاہور جلد اول صفحہ 245
7:۔ منتخب کنزالعمال بر حاشیہ مسند حنبل مطبوعہ مصر جلد 5 صفحہ 38
اب تیسری گواہی بھی ہمیں مل گئی یعنی علی ولی اللہ تو اب ذرا ناصبی حضرات اپنے گریبان میں منہ ڈالیں اور وہاں سے تعصب علی علیہ اسلام کی سیاہی نکال کر حق یا علی (ع) کا نعرہ لگائیں۔
۱ ۔ دوبہترین عادتیں یہ ہیں کہ اللہ پرایمان رکھے اورلوگوں کوفائدے پہنچائے۔
۲ ۔ اچھوں کودوست رکھنے میں ثواب ہے۔
۳ ۔ تواضع اورفروتنی یہ ہے کہ جب کسی کے پاس سے گزرے توسلام کرے اورمجلس میں معمولی جگہ بیٹھے۔
۴ ۔بلاوجہ ہنسنا جہالت کی دلیل ہے۔
۵ ۔پڑوسیوں کی نیکی کوچھپانا، اوربرائیوں کواچھالناہرشخص کے لیے کمرتوڑدینے والی مصیمقام شیعان علی علیہ السلام روز محشر : : : : : :سلیمان دیلمی کا کہنا ہے: میں امام صادق علیہ السلام کی خدمت میں تھا کہ ابو بصیر سانس پھولے ہوئے وارد خانہ ہوئے جب بیٹھ گئے امام صادق علیہ السلام نے فرمایا: کیوں سانس پھولی ہے؟عرض کیا : اے فرزند رسول ! میرا سن زیادہ ہو گیا ہے دماغ کی ہڈیاں کمزور ہو گئی ہیں اور موت اب نزدیک ہے اس حال میں کہ مجھے نہیں معلوم آخرت میں میرا کیا انجام ولایت علی صلوات اللہ علیہ”ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ (ﺹ) ﮐﺎ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﮬﮯ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻋﻠﯽ (ص) ﻧﮧ ﮬﻮﺗﮯ ﺗﻮ ﺧﺪﺍ ﮐﯽ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﻧﮧ ﮬﻮﺳﮑﺘﯽ ﻧﮧ ﺍﺳﮑﯽ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮬﻮﺗﯽ ﻧﮧ ﺛﻮﺍﺏ ﻭ ﻋﺬﺍﺏ – ﻋﻠﯽ ﺍﻭﺭ ﺧﺪﺍ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﮐﻮﺋﯽ ﭘﺮﺩﮦ ﺣﺎﺋﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﮬﻮﺳﮑﺘﺎ ﻭﮦ ﺧﻮﺩ ﺧﺪﺍ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮑﯽ ﻣﺨﻠﻮﻕ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﭘﺮﺩﮦ ﮬﯿﮟ – ﺧﺪﺍ ﻧﮯ ﺟﺴﮑﺎ ﺩﻝ ﭘﺎﮎ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﺎ ﺟﻦ ﮬﻮ ﯾﺎ ﺍﻧﺲ ﺍﺳﮯ ﻭﻻﯾﺖ ﻋﻠﯽ (ص) ﮐﯽ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﮐﺮﺍﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺟﺴﮑﮯ ﺩﻝ ﮐﻮ ﺍﻧﺪﮬﺎ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﺎ ﺍﺳﮯ ﺍﻧﮑﯽ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺳﮯ ﻣﺤﺮﻭﻡ ﺭﮐﮭﺎ- ﺍﺱ ﺧﺪﺍ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ﺟﺴﮑﮯ ﻗﺒﻀۂ ﻗﺪﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﻣﯿﺮﯼ ﺟﺎﻥ ﮬﮯ ﺁﺩﻡ ﮐﯽ ﺧﻠﻘﻌﺖ ﭘﮭﺮ ﺍﻧﮑﯽ ﺗﻮﺑﮧ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﻧﮯ ﻭ ﺟﻨﺖ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﺳﺒﺐ ﻣﯿﺮﯼ ﻧﺒﻮﺕ ﺍﻭﺭ ﻭﻻﯾﺖ ﻋﻠﯽ (ص) ﮐﺎ ﺍﻗﺮﺍﺭ ﮬﮯ – ﺍﺳﮑﯽ ﺫﺍﺕ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ﺟﺴﮑﮯ ﻗﺒﻀۂ ﻗﺪﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﻣﯿﺮﯼ ﺟﺎﻥ ﮬﮯ ﺍﺑﺮﺍﮬﯿﻢ (ص) ﮐﺎ ﻣﻠﮑﻮﺕ ﺯﻣﯿﻦ ﻭ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﮐﺎ ﻧﻈﺎﺭﮦ ﮐﺮﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﺧﻠﯿﻞ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﺧﻄﺎﺏ ﻋﻄﺎ ﮬﻮﻧﺎ ﻣﯿﺮﯼ ﻧﺒﻮﺕ ﺍﻭﺭ ﻋﻠﯽ (ص) ﮐﯽ ﻭﻻﯾﺖ ﮐﮯ ﺍﻗﺮﺍﺭ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺗﮭﺎ – ﺍﺳﮑﯽ ﻗﺴﻢ ﺟﺴﮑﮯ ﻗﺒﻀﮧ ﻣﯿﮟ ﻣﯿﺮﯼ ﺟﺎﻥ ﮬﮯ ﺧﺪﺍ ﮐﺎ ﻣﻮﺳﯽ ﻭ ﻋﯿﺴﯽ ﮐﻮ ﻋﺎﻟﻤﯿﻦ ﮐﯿﻠﮱ ﻧﺸﺎﻧﯽ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﺮﻧﺎ ﻣﯿﺮﯼ ﻧﺒﻮﺕ ﺍﻭﺭ ﻋﻠﯽ (ص) ﮐﯽ ﻭﻻﯾﺖ ﮐﮯ ﺍﻗﺮﺍﺭ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﮬﮯ – ﺍﺱ ﺫﺍﺕ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ﺟﺴﮑﮯ ﻗﺒﻀﮧ ﻣﯿﮟ ﻣﯿﺮﯼ ﺟﺎﻥ ﮬﮯ ﻣﺨﻠﻮﻕ ، ﺧﺪﺍ ﮐﯽ ﺗﻮﺟﮧ ﮐﮯ ﻗﺎﺑﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﮕﺮ ﺧﺪﺍ ﮐﯽ ﻋﺒﺪﯾﺖ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﮮ ﺑﻌﺪ ﻋﻠﯽ ﺍﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﻃﺎﻟﺐ ﮐﯽ ﻭﻻﯾﺖ ﮐﮯ ﺍﻗﺮﺍﺭ ﺳﮯ.ﺣﻮﺍﻟﮧ: ﺑﺤﺎﺭ ﺍﻷﻧﻮﺍﺭ – ﺍﻟﻌﻼﻣﺔ ﺍﻟﻤﺠﻠﺴﻲ – ﺝ ٤٠ – ﺍﻟﺼﻔﺤﺔ ٩٦
شیعہ کا کلمہ لاالہ الااللہ محمد الرسول اللہ علی ولی اللہ وصی رسول اللہ وخلیفتہ بلا فصل یعنی ہم کلمہ میں تین گواہیاں دیتے ہیں۔ اللہ ایک ہے محمد (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اللہ کے رسول ہیں اور علی (ع) اللہ کے ولی اور وصی رسول (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم ) ہیں اور بغیر کسی فاصلہ کے رسول (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے خلیفہ ہیں۔
اب ہم ان تینوں گواہیوں پر قرآن سے صریح حکم ثابت کرتے ہیں۔
قرآن مجید پارہ نمبر 6 سورۃ المائدہ کی آیہ 55 میں ارشاد ہوتا ہے۔انما ولیکم اللہ و رسولہ والذین امنو الذین یقیمون الصلوۃ ویوتون الزکوۃ وھم راکعون
ترجمہ:۔ سوائے اس کے نہیں کہ تم لوگوں کا اللہ ولی ہے اور اس کا رسول(ص) اور وہ ایمان والے جو نماز کو قائم کرتے ہیں اور بحالتِ رکوع زکٰوۃ دیتے ہیں۔
اس آیت میں بھی تین گواہیاں بیان ہو رہی ہیں دو تو واضح ہیں تیسری مخفی ہے مگر اتنی مخفی بھی نہیں کہ صاحبِ عقل انسان کو سمجھ نہ آئے اب ذرا اہلِ سنت کی درج ذیل کتب میں ملاحظہ فرمائیں کہ یہ آیت دراصل حضرت علی علیہ اسلام کی شان میں نازل ہوئی۔
1:۔ تفسیر جامع البیان ابنِ جریر طبری مطبوعہ دارالمعارف مصر جلد 10 صفحہ 225
2:۔ تفسیر حافظ ابنِ کثیر دمشقی مطبوعہ مصر جلد 3 صفحہ 329
3:۔ تفسیرِ خازن مطبوعہ مصر جلد اول صفحہ 506
4:۔ تفسیر درمنثور سیوطی مطبوعہ مصر جلد 2 صفحہ 293
5:۔ تفسیرِ حسینی (فارسی) مطبوعہ نولکشور لکھنو جلد اول صفحہ 150
6:۔ تفسیرِ قادری (اردو ترجمہ تفسیر حسینی) مکتبہ مصطفائی کشمیری بازار لاہور جلد اول صفحہ 245
7:۔ منتخب کنزالعمال بر حاشیہ مسند حنبل مطبوعہ مصر جلد 5 صفحہ 38
اب تیسری گواہی بھی ہمیں مل گئی یعنی علی ولی اللہ تو اب ذرا ناصبی حضرات اپنے گریبان میں منہ ڈالیں اور وہاں سے تعصب علی علیہ اسلام کی سیاہی نکال کر حق یا علی (ع) کا نعرہ لگائیں۔
0 comments:
Post a Comment