یہ میرے اہلِ بیت ہیں۔ ان سے ہر قسم کے رجس کو دور رکھ اور ان کو ایسا
پاک رکھ جیسا کہ پاک رکھنے کا حق ہے“۔« اللهم هؤلاء أهل بيتي» [1]
،
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
،
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ام سلمہ کہتی ہے کہ میں نے آنحضرت سے سوال کیا ؛یا رسول اللہ! کیا میں
اہلِ بیت میں سے نہیں ہوں؟“ پیغمبر اکرم نے فرمایا کہ اے ام سلمہ! تم ازواج
میں شامل ہواور یہ نہیں فرمایا ؛ تم میری اہل بیت میں سے ہو“[2]
ایک اور نقل کے مطابق ام سلمہ کہتی ہے’’میں نے جب چادر اٹھائی تاکہ میں بھی اس میں داخل ہو جاؤں تو آپ نے چادر کو میرے ہاتھ سے کھینچ کر فرمایا ؛ تم خیر پر ہو [3]
اسی لئے جناب ام سلمه کہا کرتی تھی ؛ اگر آپ میرے سوال کے جواب میں ہاں کہہ دیتے تو یہ میرے لئے زمین پر موجود تمام چیزوں سے اہم تھا - [4]:
جیساکہ پیغمبر اسلام (ص)نے کئی دوسرے مقامات پر بھی اس آیت کا مصداق انہیں لوگوں کو بیان فرمایا ہے۔
مثلا : اس آیہ ٴ شریفہ کے نازل ہونے کے بعد بعض روایات کے مطابق ۹ مہینے تک نماز صبح کے وقت پیغمبر اکرم (ص) جب در ِفاطمہ زہرا سے گزرتے تو آیہ تطہیر کی تلاوت کرتے ہوئےفرمایا کرتے تھے: اے اہل بیت نماز کا وقت ہے[5]
چنانچہ نجران کے عیسایوں کے ساتھ مباہلہ کے وقت بھی آنحضرت انہی ہستیوں کو لے کر میدان میں گئے اور آیہ تطہیر کی تلاوت کرتے ہویے فرمایا « اللهم هولاء اهل بيتي -[6]
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ایک اور نقل کے مطابق ام سلمہ کہتی ہے’’میں نے جب چادر اٹھائی تاکہ میں بھی اس میں داخل ہو جاؤں تو آپ نے چادر کو میرے ہاتھ سے کھینچ کر فرمایا ؛ تم خیر پر ہو [3]
اسی لئے جناب ام سلمه کہا کرتی تھی ؛ اگر آپ میرے سوال کے جواب میں ہاں کہہ دیتے تو یہ میرے لئے زمین پر موجود تمام چیزوں سے اہم تھا - [4]:
جیساکہ پیغمبر اسلام (ص)نے کئی دوسرے مقامات پر بھی اس آیت کا مصداق انہیں لوگوں کو بیان فرمایا ہے۔
مثلا : اس آیہ ٴ شریفہ کے نازل ہونے کے بعد بعض روایات کے مطابق ۹ مہینے تک نماز صبح کے وقت پیغمبر اکرم (ص) جب در ِفاطمہ زہرا سے گزرتے تو آیہ تطہیر کی تلاوت کرتے ہوئےفرمایا کرتے تھے: اے اہل بیت نماز کا وقت ہے[5]
چنانچہ نجران کے عیسایوں کے ساتھ مباہلہ کے وقت بھی آنحضرت انہی ہستیوں کو لے کر میدان میں گئے اور آیہ تطہیر کی تلاوت کرتے ہویے فرمایا « اللهم هولاء اهل بيتي -[6]
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
لہذا اگرچہ اہل بیت کا
معنی،ٰ لغت کے حوالے سے وسیع اور عام ہے،لیکن قرآن مجید کی جو آیات اہل بیت
کی فضیلت اور عظمت بیان کرتی ہیں خصوصا آیہ تطہیر کا مصداق صرف اہل بیت
اطہار ہیں، ازواج اس میں شامل نہیں، اس آیت کے شان نزول میں نقل شدہ
احادیث اور پیغمبر اکرم کا اس سلسلے میں خصوصی اہتمام اس مطلب پر روشن گواہ
ہیں کہ آنحضرت (ص) یہ بات بالکل واضح کرناچاہتے تھے کہ ”اہل بیت پیامبر“
سے مراد کون لوگ ہیں ، تاکہ کسی کے لئے کوئی شک و شبہ باقی نہ رہے،
۔سوال َ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
۔سوال َ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
کیا اپ کی بیویاں اس وقت نہیں
تھی ۔،، کیوں حضرت علی کو جو اپ کا داماد ہے انہیں اہل بیت میں شامل کر
رہے ہیں لیکن دوسرے داماد یا بیویوں اور بیٹیوں کے بارے میں ایسا نہیں کہہ
رہے ،جناب ام سلمہ جب پوچھتی ہے تو اپ فرماتے ہیں کہ تم میرے ازواج میں سے
ہو اور یہ لوگ میرے اہل بیت میں سے ۔۔۔،،،
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔،،،،،،،،،،
[1] الجامع لأحكام القرآن - ج14 ص 183 - ، تفسير ابن كثير ج ،3 ص 585 ، روح المعاني ج،22 ص 14- فضائل الصحابة لأحمد بن حنبل ج2 ص 459 - ، المعجم الكبير ج3 ص53- ، سنن الترمذي، ج5 ص 351 ، مسند أبي يعلى ج12 ص 451 - ، مصنف ابن أبي شيبة - ج6 ص 37۔۔۔
۔ [2] انك من أزواج النبي وما قال : انك من أهل البيت - ،شرح مشكل الآثار -ج2 ص239- شواهد التنزيل ، ج2 ص 124- نظم درر السمطين– ج 1 ص 231-
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔،،،،،،،،،،
[1] الجامع لأحكام القرآن - ج14 ص 183 - ، تفسير ابن كثير ج ،3 ص 585 ، روح المعاني ج،22 ص 14- فضائل الصحابة لأحمد بن حنبل ج2 ص 459 - ، المعجم الكبير ج3 ص53- ، سنن الترمذي، ج5 ص 351 ، مسند أبي يعلى ج12 ص 451 - ، مصنف ابن أبي شيبة - ج6 ص 37۔۔۔
۔ [2] انك من أزواج النبي وما قال : انك من أهل البيت - ،شرح مشكل الآثار -ج2 ص239- شواهد التنزيل ، ج2 ص 124- نظم درر السمطين– ج 1 ص 231-
[3] وقال انك على خير،-{الكشف والبيان – ج 8 ص 39 فضائل الصحابة لأحمد بن حنبل ، ج3 ص 7-مسند أحمد – ج 6 ص 323
[4]: فلوکان قال نعم، کان احب الي مما تطلع عليه الشمس وتغرب-
شواهد التنزيل. ج ۲ ص ۹۲-
[5] الدر المنثور - ج6 ص 605 - تفسير ابن كثير - ج6 ص 411 - سنن الترمذي – ج 5ص 352
[4]: فلوکان قال نعم، کان احب الي مما تطلع عليه الشمس وتغرب-
شواهد التنزيل. ج ۲ ص ۹۲-
[5] الدر المنثور - ج6 ص 605 - تفسير ابن كثير - ج6 ص 411 - سنن الترمذي – ج 5ص 352
[6] صحيح مسلم - ج4 ص 1870 - سنن الترمذي - ج5 ص 225 - تفسير کشاف ،ج١، ص۳٦۹ – ۳٦۸، ،تفسير کبير، ج۳، ص۴۷ – ۴۲.
0 comments:
Post a Comment